søndag den 15. januar 2012

Hjertelig velkommen :)



Det hele begyndte med denne :)

Simpelt mønster, enkelt anvendelse..... Men det eksploderede!

Alle ville eje en og derfor oprettede jeg YO!GURTH - først som facebookgruppe og NU som BLOG!

Jeg tror, at jeg ramte rigtig med farver, mønster og anvendelse. Og siden da er det kun gået fremad :) Jeg har en fast gruppe med 150+, der følger mig på facebook, og jeg har siden den første multi-kurv udviklet mig meget håndarbejdsmæssigt.
Jeg leger mest med syning, hækling og syning og ELSKER at lave mine egne mønstre og videreudvikle mine til tider tossede ideer :)
Og mine kære tøser må lide under at deres mor ikke er helt normal hvad gælder materiale og farve sammensætning, hvilket jo egentlig bare gør mit design unikt :)
I min verden er alt tilladt.
Så I kan bare tro at jeg glæder mig til at dele den med jer!!!!
Kærligst Gitte 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggen Gitte-snitte, må sørge for at kigge ind jævnligt så jeg kan blive inspireret :)

    MØØØØØS

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende!
    Tillykke : )

    Knus
    Majken

    SvarSlet
  3. Velkommen i Blogland!
    Du kan jo så lige tilføje min blog i din blogroll, hvis du vil... http://tante-tut.blogspot.com/
    Din er allerede tilføjet hos mig!
    God bedring og vi ses!
    Din tro følgesven(d)inde Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Gitte

    Tillykke med din blog! Har meldt mig til som fast læser :)

    Glæder mig til at følge den!!!

    Vi snakkes
    Knus fra Sarah

    SvarSlet